Najava tjednog programa INK Gradskog kazališta Pula
U srijedu, 23. listopada gostuje predstava iz produkcije Teatra EXIT; Zagreb, SUSRET autorice i u režiji Nine Mitrović.
IGRAJU: Siniša Popović, Filip Križan
Andrej godinama nije vidio svojeg teško bolesnog oca. Otac prezire slabiće, a sin se boji da nema dovoljno snage da se s njime suoči. Pa ipak, jedno ga poslijepodne posjeti odlučan u namjeri da dobije odgovore na pitanja koja ga progone. Na površinu izlaze obiteljske tajne i potisnute emocije.
Susret je napeta psihološka drama o dva čovjeka suočena s prošlošću od koje više ne mogu pobjeći. Komad je to o ljubavi i mržnji, kajanju i žaljenju i pitanju koje se krije u pozadini cijele priče: Što ako nam naši roditelji ne mogu ili ne znaju dati ljubav?
Susret je 2009. nagrađen nagradom za dramsko djelo Marin Držić. Izveden je 2013. u sklopu festivala novog pisma LabFest u Londonu, u koprodukciji Theatre 503 i Fat Git Theatre, u režiji Josha Rochea. Iste je godine imao premijeru u SNGledališču Nova Gorica u Sloveniji u režiji Primoža Beblera.
Predstava započinje u 20 sati i traje 70 minuta.
***
U četvrtak, 24. listopada 2019. na programu je predstava JELINEK vs. JELINEK za
koju dramatizaciju potpisuju Mada Peršić i Tomislav Čadež, a režiju Mada Peršić.
IGRA: Mada Šeršić
Predstava je inspirirana našom poznatom kolumnisticom Žuži Jelinek i
spisateljicom, dobitnicom Nobelove nagrade, Elfride Jelinek. Posrijedi je spoj
životnih i stvaralačkih filozofija dviju gospođi Jelinek. Prema ideji Made Peršić i
Tomislava Čadeža komad sljubljuje motive kolumni Žuži Jelinek i drame Elfride
Jelinek „Što se dogodilo, nakon što je Nora napustila svog muža, ili potpornji
društva“. Četvrtog zida, kako se popularno zove nevidljiv zid koji izvođača dijeli od
publike , nema. Na puibliku se ne vrši pritisak, ona sudjeluje kad želi. Predstava ima
mnoge elemente Stand Up-a. Publiku se nasmijava, razveseljava i razgaljuje.
Predstava započinje u 20 sati i traje 60 minuta.
***
U povodu inauguracije novog klavira Steinway&Sons D-274, u subotu, 26.
listopada 2019. u 20 sati, SAMO NAJBOLJE.
Klavirski koncert u kojem će nam se predstaviti sjajna MARTINA FILJAK.
Program koncerta traje 90 minuta s pauzom.
Program:
- Haydn: Varijacije u f- molu Hob XVII: 6
J.S.Bach – F.Busoni: Toccata i Fuga u d-molu BWV 565 ( transkripcija)
J.S.Bach – F.Liszt : Preludij i Fuga u a-molu BWV 543 ( transkripcija)
***
- Liszt: Deux Legendes
1.St. Francois d’Assise, La predication aux oiseaux
2.St. Francois de Paule marchant sur les flots
- Liszt/ G. Donizetti: Reminiscences de Lucia di Lamermoor
- Liszt/ G. Donizetti: Marche pour le Sultan Abdul Medjid-Khan
Pijanistica Martina Filjak svojom istovremeno strastvenom i lirskom svirkom te tehničkom perfekcijom redovito oduševljava međunarodnu javnost i kritiku kao ‘umjetnica galvanizirajuće snage’ s ‘magnetskom scenskom prisutnošću’.
Pažnju široke međunarodne javnosti privukla je 2009., kada je osvojila Zlatnu medalju i niz posebnih priznanja na renomiranom međunarodnom natjecanju u Clevelandu, te ubrzo potom debitirala u dvoranama Konzerthaus u Berlinu, Musikverein u Beču kao i dvorani Zankel u Carnegie Hallu (‘Živopisna i privlačna scenska prisutnost …. snalažljivost tehnike i prirodnost muzikalnosti …Pijanistica vrijedna pozornosti’, The New York Times). Neposredno prije Clevelanda bila je dobitnica prvih nagrada na natjecanjima Viotti ( 2007.) i Maria Canals u Barceloni (2008.) te je bila laureat natjecanja Busoni u Bolzanu.
Rođena u glazbeničkoj obitelji, glasovir je počela učiti s pet godina, a već u šestoj prvi put javno nastupa. Glazbenu je naobrazbu stekla na Muzičkoj akademiji u Zagrebu i na bečkom Konzervatoriju, a potom ju završila u renomiranoj klasi za soliste u Hannoveru. Pohađala je i majstorske tečajeve na prestižnoj Klavirskoj akademiji na jezeru Como u Italiji.
Dobitnica je brojnih nagrada i priznanja, među kojima su nagrada ‘Vladimir Nazor’ za izvedbe Brahmsova 1.koncerta i Kelemenova koncerta, nagrada ‘Milka Trnina’ Hrvatskoga društva glazbenih umjetnika, ‘Orlando’ za nastup na Dubrovačkim ljetnim igrama, “Juditu” za izvedbu koncerta Dore Pejačević na Splitskom ljetu, a 2009. odlikovana je Redom Hrvatskog pletera za postignuća u glazbi.
Posljednjih nekoliko sezona Martina je nastupala uz vodeće svjetske orkestre poput The Cleveland Orchestra, Sand Diego Symphony, The Florida Orchestra, Strasbourg Philharmonic, Barcelona Symphony, Bilbao Symphony, Deutsche Radio Philharmonie, Staatskapelle Weimar, Staatskapelle Halle, Bremen Philharmonic, Lübeck Philharmonic, Robert – Schumann Philharmonie Chemnitz, Slovenska filharmonija, Japan Century Symphony orchestra, Israel Chamber Orchestra i Orchestra Simfonica La Verdi iz Milana. Također, nastupala je na znamenitim pozornicama dvorana kao sto su Concertgebouw Amsterdam, Konzerthaus Berlin, l’Auditori and Palau de la Música Catalana/ Barcelona, Zankel Hall u Carnegie Hall-u/ New York, Boston/ Jordan Hall, Teatro San Carlo, Sala Verdi, Salle Gaveau, Musikverein i Konzerthaus u Becu, NDR dvorana/ Hannover, Residenz in Munich, Auditorio Nacional – Madrid, te Ravinia Festival u Chicagu.Zadnjih godina Martina vrlo često surađuje sa uglednim dirigentima kao što su JoAnn Falletta, Stanislav Kochanovsky, Alexander Shelley, Hans Graf, Markus Poschner, Sebastian Lang–Lessing, Josep Caballe-Domenech, Tito Munoz, Carlos Miguel Prieto i Stefan Sanderling.
Svoju ljubav prema komornom muziciranju njeguje redovitim nastupima i suradnjama sa umjetnicima kao što su Szymanowski Quartet, Ensemble Berlin, Dmitry Sinkovsky, Radovan Vlatkovic, Marija Pavlovic, Tatjana Vassiljeva, Felix Klieser i Monika Leskovar.
Martinin široki repertoar obuhvaća literaturu od Bacha do Beria te preko trideset klavirskih koncerata. Martina tečno govori 7 jezika. Na svoju sreću, kao aktivni izvođač, voli putovati.